Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Współpraca


ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać drogą:
  • faxsową
  • elektroniczną (mail lub Internet)
  • poprzez naszego przedstawiciela handlowego
  • telefonicznie
  • przez terminal
TERMINAL / SYSTEM ZAMÓWIEŃ ONLINE – SKLEP INTERNETOWY
to forma składania zamówień. Umożliwia ona łatwy i szybki dostęp do naszego systemu sprzedaży. Terminal przeznaczony jest dla klientów zarejestrowanych w bazie danych firmy
RMG TRUCK PARTS oraz posiadających stałe złącze internetowe.
Instalacja terminalu daje Państwu następujące korzyści:
  • sprawdzanie aktualnych stanów magazynowych,
  • automatyczne blokowanie danego towaru,
  • weryfikację zamówień oczekujących,
  • przegląd płatności,
  • możliwość wydruku faktur,
  • możliwość deklaracji sposobu wysyłki

WARTOŚĆ MINIMALNA ZAMÓWIENIA
Nie stosujemy limitów, od których realizujemy zamówienia. Wartość zamówienia jest jednak podstawą do ewentualnego scedowania kosztów transportu przesyłek krajowych na kupującego. W przypadku zamówienia o wartości poniżej 500zł koszty transportu pokrywa kupujący. Wysokie zamówienia powyżej tej kwoty transport GRATIS.

CENY
Podane w cenniku mogą ulec zmianie w każdym momencie. Szczegółowe ceny dla firm stale współpracujących z nami ustalają indywidualnie nasi przedstawiciele handlowi.

WARUNKI DOSTAWY
RMG TRUCK PARTS zobowiązuje się do realizacji zamówień tak szybko jak to możliwe. Dzięki opracowaniu sieci tras dostaw standardowy orientacyjny czas realizacji zamówień to 24h przy zamówieniach typowych. Wszystkie zamówienia nietypowe realizowane są w wydłużonym terminie za porozumieniem stron. Jednocześnie RMG TRUCK PARTS ma prawo wydłużenia czasu realizacji zamówień w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych. Wydłużenie czasu realizacji dostawy nie rości żadnych praw do kompensacji strat poniesionych z tego tytułu

TRANSPORT
Jeśli nie jest to inaczej umówione transport organizuje RMG TRUCK PARTS, a kupujący zgadza się na dostawę poprzez firmę kurierską, z którą RMG TRUCK PARTS ma podpisaną umowę.


NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z DOKUMENTEM WYDANIA
Wszelkie niezgodności powinny być zgłaszane na piśmie, faksem lub mailem, w przeciągu 48 godzin od otrzymania towaru.


PŁATNOŚCI
Płatności ustalane są indywidualnie z klientem poprzez naszych przedstawicieli handlowych.

PRAWO WŁASNOŚCI
W przypadkach odroczenia terminów płatności, do momentu całkowitej zapłaty za towar, pozostaje on własnością firmy RMG TRUCK PARTS, nawet wówczas, jeśli został on zespolony lub poddany obróbce sam lub łącznie z innymi towarami należącymi do klienta.

REKLAMACJE
Każda reklamacja musi być spisana protokołem i wysłana listem lub faksem bezpośrednio do
RMG TRUCK PARTS zaraz po ujawnieniu wad. Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie w terminie do 14 dni. Wartość reklamacji w żadnym przypadku nie może przekroczyć ceny zapłaconej za towar przez nabywcę. Klient nie ma prawa do wstrzymywania zapłaty za towar z powodu reklamacji. RMG TRUCK PARTS ma prawo zażądać zwrotu zareklamowanego towaru.

ZWROTY
Wszelkie towary, które zrealizowane były jako zamówienia specjalne nie będą przyjmowane do zwrotu. RMG TRUCK PARTS zastrzega sobie prawo do terminu rozliczenia z klientem zwracającym towar do 14 dni od przyjęcia ich na magazyn główny. Po tym czasie wystawia fakturę korektę, i tylko potwierdzone, podpisane i zwrócone do RMG TRUCK PARTS dokumenty są podstawą do skompensowania należności lub wypłacenia pieniędzy za zwrot.
RMG TRUCK PARTS ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu bez podania przyczyny. Zwroty towarów
nie będą rozpatrywane po upływie terminu reklamacji zawartego w regulaminie firmy.